دانلود پاورپوینت اشتراک گذاری در رایانش ابری

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
پاورپوینت اشتراک گذاری در رایانش ابری

تعداد اسلاید: 8

قالب: پاورپوینت و قابل ویرایش و تغییر

پاورپوینت اشتراگ گذاری در ابر دارای قالب زیبا و طراحی فوق العاده است. پاورپوینت اشتراگ گذاری در ابر دارای مطالب جدید و به روز می باشد که در خصوص اشتراک گذاری منابع در رایانش ابری توضیح داده شده است.

اشتراک گذاری در ابر

اشترا گذاری در رایانش ابر

در زیر مقداری از مطالب پاورپوینت اشتراگ گذاری در ابر آورده شده است:

از ابتدای پیدایش ابر تا کنون تغییرات و پیشرفت های گسترده ای را در آن شاهد بوده ایم که در راستای این پیشرفت ها نقاط ضعفی را نیز در ابر دیده ایم که یکی از این موارد امنیت ابر است.ابر پتانسیل قابل توجهی برای ارائه سرویس های مقروین به صرفه، دارای مدیریت آسان و دارای قابلیت های سخت افزاری مطلوب جهت به اشتراک گذاری داده ها می باشد. ویژگی های یاد شده سازمان ها و افراد را برای سوق دادن برنامه ها و خدمات خود به سوی ابر تشویق می کند. با وجود اینگونه خدمات در سرویس های ابر باید تهدیدات امنیتی ابر را نیز در نظر گرفت. با توجه به اینکه در یک محیط مشترک ابری این سرویس ها ارائه خواهند شد جزئیات امنیتی با توجه به ماهیت ابر باعث تشدید نگرانی هایی خواهد شد.

از زمانی که محاسبات ابری به وجود آمد محبوبیت گسترده ای را در صنعت و دانشگاه به دست آورد [19]. صرفه اقتصادی، مقیاس پذیری، در دسترس بودن برای به اشتراک گذاری منابع برخی از ویژگی های ابر است که منجر به تغییر فرآیندهای کسب و کار [7,2] می شوند، محاسبات ابری ضمن سوق به سوی جامعه پژوهش محور با توجه به دارا بودن پتانسیل های فوق العاده برای صنعت و جامعه [19,6] منابع را در اختیار کاربران قرار می دهد و امور به اشتراک گذاری را انجام میدهد[4].

با توجه به تقاضا در مورد تامین منابع بهینه و مقرون به صرفه [17]، کاربران (افراد، سازمان ها) دیگر نیازی به سرمایه گذاری های سنگین در حوزه فناوری اطلاعات ندارند

امکان رمزگذاری سمت کارخواه (کلاینت) را ارائه می‌دهد، بدین معنی که فرآیند رمزگذاری در دستگاه شما انجام می‌شود و فایل‌های اصلی هیچگاه رایانه شما را ترک نمی‌کنند.

با واردکردن یک عبارت عبور پیچیده از بالاترین سطح روش‌های رمزگذاری موجود در بازار بهره‌مند شوید.

دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 19068 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:1,846 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: