معجزه ای در افزایش فروش

دسته بندي : جزوه » کسب و کار و پول

یکی از مهمترین مهارت های امروزه در دنیای کسب و کار یادگیری فنون فروشندگی حرفه است (فروشنده موفق + موفقیت در فروش)، این مهارت ها برای هر فروشنده یک نیاز ضروری است تا بتواند با ایجاد ارتباطی حرفه ای با مشتریانش حس و تجربه ای متفاوت را برای مشتریان ایجاد کند و فروش بیشتر و بهتری را داشته باشد.

در این کتاب چه خواهیم گفت؟
در این کتاب شما را با 14 گام معجزه ای در افزایش فروش : آشنایی و پیاده سازی معجزه ای در افزایش فروش در ابتدای امر می تواند برای شما ایجاد سردرگمی کرده و سوالات زیادی را در ذهنتان ایجاد نماید. “اولین گام عملیاتی چیست؟”، “آیا لازم است برای کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو هزینه پرداخت نمود؟”، “کدام از دسته از رسانه های اجتماعی برای معرفی و تبلیغات تجارت شما مناسب هستند؟”، “چگونه بایستی پاسخگوی مشتریان آنلاین بود؟” از این قبیل سوالات بسیار است.
هدف ما ساده تر کردن بازاریابی آنلاین خودتان از طریق کسب دانش درباره انچه باید انجام شود و چگونگی آغاز است. پس از مطالعه مجوعه آموزش معجزه ای در افزایش فروش ، احساس خواهید کرد آماده ورود به دنیای بازاریابی آنلاین هستید. می دانید از کجا باید شروع کرده و چگونه زمان خود را برای کسب بهترین نتایج حداکثر کنید امیدواریم این گونه باشد.
در همین راستا شما را به برخی از پرطرفدار ترین رسانه های اجتماعی نیز آشنا کرده و نحوه استفاده از آن ها را برایتان آموزش خواهیم داد و شما به این نکته پی خواهید برد که بایستی به رسانه های اجتماعی مثل وسیله نقلیه نگاه کنید. شما اساسا از یکی استفاده می کنید، مثلا اتوبوس، اما شما رانندگی هم می کنید، پیاده می روید و از ترن هوایی در زمان های مختلف برای موقعیت های متفاوت استفاده می کنید.

در این کتاب می آموزید؟
 گام ۱: برای کسب و کارتان وبلاگ بسازید
 گام ۲: پیدا شدن با استفاده از SEO
 گام ۳: جستجوی کلیدواژه
 گام ۴: ایجاد وبلاگ برای مشتریان آنلاین
 گام ۵: لینک دهی درونی (قسمت اول)
 گام ۵: لینک دهی درونی (قسمت دوم)
 گام ۶: رسانه های اجتماعی
 گام ۷: Facebook
 گام ۷: ابزارهای تحلیلی Facebook
 گام ۸: twitter
 گام ۸: آموزش twitter
 گام ۸: نکاتی برای کسب فالوور در twitter
 گام ۹: آموزش Linkedin
 گام ۹: linkedin گامی به سوی فروش حرفه ای
 گام ۱۰: pinterest
 گام ۱۱: youtube
 گام ۱۲: برندسازی در instagram
 گام ۱۲: خلق کمپین ایمیلی (قسمت اول)
 گام ۱۲: خلق کمپین ایمیلی (قسمت دوم)
 گام ۱۳: تحلیل ¬های کسب و کار
 گام ۱۴: فارغ التحصیلی

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟
این کتاب برای تمام فروشندگانی که مایل هستند فروش بهتر و حرفه ای تری داشته باشند مناسب است، همچنین این کتاب آموزشی برای مدیرانی که دوست دارند سازمان مشتری مداری داشته باشند و رفتارهای حرفه ای در سازمان را بیاموزند الهام بخش و کاربردی می باشد.
فراموش نکنید تنها 10% افراد جامعه به یادگیری و آموزش خودشان اهمیت می دهند و تنها همین 10% در زمره افراد موفق جامعه هستند.
امیدوارم شما هم در زمره این 10% باشید.

هزینه این کتاب آموزشی تنها 29 هزار تومان برآورد شده است، این مبلغ برای یادگیری اصولی که می تواند بر افزایش فروش شما تاثیرگذار باشد، بسیار ناچیز است.
دسته بندی: جزوه » کسب و کار و پول

تعداد مشاهده: 8256 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 115

حجم فایل:5,923 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل pdf میباشد