پاورپوینت نمونه موردی ترمینال در تهران

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری

توضیحات:
فایل پاورپوینت نمونه موردی ترمینال در تهران(ترمینال بیهقی (آرژانتین) و ترمینال جنوب تهران)، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
معرفی ترمینال بیهقی تهران (آرژانتین):
سال تاسیس : 1370پایانه و پارک‌سوار بیهقی در مهرماه سال 1370 به دستور شهردار وقت تهران از شرکت نوسازی عباس‌آباد به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران واگذار شد و در دی ماه همان سال به عنوان پایانه و پارک‌سوار، در اختیار سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران قرار گرفت. اين پايانه و پارك‌سوار در 22 بهمن 1370 با مساحتی در حدود 13/5 هکتار و ظرفیت 2000 سلول اتومبیل در شرق میدان آرژانتین تمورد بهره‌برداري قرار گرفت. ابتدا شرکت‌های مسافربری سیر و سفر و سپس دفتر فروش نمایندگی تعاونی‌های 17گانه و شرکت مسافربری همسفر در محل مستقر شدند.

معرفی ترمینال جنوب تهران:
پایانه مسافري جنوب در بخش شمالی بزرگراه بعثت قرار دارد و نخستين پایانه احداثی مجهز در سطح تهران است. اين پايانه، در منطقه 16 شهرداري تهران واقع شده و از سمت شمال، به خيابان شهيد تقوي (خط BRT شهيد افشار) از جنوب به اتوبان بعثت، از سمت غرب به خيابان شهيد بخارايي و از شرق به خيابان عباسي محدود مي‌شود.ساختمان این پایانه مدور است و به دست مهندسان خارجی ساخته شده است. طراحی پايانه طوري است که با وجود محوطه پررفت‌وآمد آن، هیچ دود و غباري وارد سالن نمی‌شود. پایانه مسافري جنوب در زمینی به‌مساحت بیش از 17 هکتار بنا شده است. طبقه همکف با مساحت 8800 مترمربع شامل 20 تعاونی و شرکت مسافربری است. طبقه اول شامل غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، اتاق مادروکودک، قنادی، تنقلات، خرازی و بهداشتی، اغذیه‌فروشی، بانک شهر، آکواریوم بزرگ ماهیان آب شور و.... است. طبقه دوم با مساحت 4200 مترمربع شامل رستوران، سایت کامپیوتر پایانه، دفاتر دژبانی‌های ارتش، ناجا و سپاه است. طبقه سوم: با مساحت 620 مترمربع شامل قسمت‌های اداری، مدیریت پایانه، نمایندگی وزارت راه و... است.
و...

فهرست مطالب:
بخش اول: ترمینال بیهقی تهران(آرژانتین)
معرفی ترمینال بیهقی تهران (آرژانتین)
 مشخصات پايانه و پارك‌سوار بيهقي
خدمات پایانه
امکانات رفاهی
بخش دوم: ترمینال جنوب تهران
معرفی ترمینال جنوب تهران
موقعیت قراگیری
خدمات و امکانات رفاهی
ورودی و دسترسیها
محاسن و معایب
گالری تصاویر


این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


ویدئو مربوط به اسلایدهای این پاورپوینت را می توانید در کانال آپارات ما به آدرس  https://www.aparat.com/filecity   مشاهده نمایید.



هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (10 اسلاید)

دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 7729 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPTX

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:8,442 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    Microsoft powerpoint WinRAR

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت