گزارش كارآموزي 1رشته عمران

دسته بندي : کارآموزی » عمران و ساختمان
دانلود گزارش كارآموزي 1رشته عمران
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 33
بخشی از متن:
كلياتي در مورد ساخت و ساز ساختمان :
اين ساختمان از نوع مسكوني مي باشد و جزء ساختمانهاي فلزي بشمار مي رود . در اين نوع ساختمان براي ساختن ستونها و پلها كه از پروفيل فولادي استفاده مي شود و بار سقفها و ديوارها و جدا كننده ها بوسيله تيرهاي اصلي به ستون منتقل شده و بوسيله ستونها به زمين منتقل مي گردد .

همچنين براي اتصالات از نبشي و تسمه و براي زير ستونها از صفحه فولادي استفاده مي شود و معمولاً دو قطعه را بوسيله جوش به يكديگر متصل مي نمايند و سقف اين ساختمان از نوع تيرچه بلوك مي باشد .

بتن :
بتن كه يكي از عوامل و اساسي ترين مصالح در ساختمان سازي است بايد به خوبي و در شرايط ايده آل تشكيل شود . پس در اينجا لازم است كه مقداري درباره بتن بحث شود .

بتن : به مخلوطي از سنگدانه ها كه با سيمان به يكديگر چسبيده شده اند بتن گفته مي شود . چون قسمت اعظم بتن از ذرات سنگهاي شكسته و ماسه تشكيل شده است ، به آنها سنگدانه گفته مي شود . ماده اي كه سنگدانه ها را به هم مي چسباند سيمان نام دارد و به آن ماتريس يا خمير گفته مي شود .

مخلوط هاي بتن : در Bs5328 ( 1981 ) مشخصات مخلوط هاي مختلف بتن شامل بتن مخلوط آماده ارائه شده است . يك مجموعه از مخلوط هاي بتن مطرح شده در اين استاندارد يعني مخلوط هاي مقرر معمولي براي كارهاي عمومي ساختمان مانند پي ها و كف ها مناسبند . از اين مخلوط ها بايد به جاي مخلوط هاي اسمي ، حجمي ، سنتي گذشته ( مانند مخلوط 6 : 3 : 1 سيمان – سنگدانه ريز و سنگدانه درشت ) استفاده كرد . مخلوط هاي مقرر كه با وزن خشك سنگدانه هاي لازم براي 100 كيلوگرم سيمان به سنگدانه ها به دست مي دهند و چون مخلوط ها بر اساس وزن خشك سنگدانه ها اندازه گيري مي شوند . امكان كنترل دقيق محتواي آب و بنابراين مقاومت بتن وجود دارد .

مخلوط هاي مقرر با حروف و شماره به صورت C15P , C10P , C7.5P , C30P , C25p , C20P مشخص مي شوند .

حرف C بيانگر ‹‹ فشاري Compressive›› ، حرف P بيانگر (( مقرر- ثابت presribed )) و عدد نشانگر مقاومت خرد شدگي قابل انتظار نمونه مكعبي 28 روزه بتن بر حسب نيوتن بر ميليمتر مربع N/mm2 است . مخلوط مقرر ، نسبت هاي مخلوط را جهت ايجاد درجه مقاومت بتن مناسب اكثر كارهاي ساختماني به جز بتن مسلح ( بتني كه در آن از تيكه هاي فلزي كوچك نيز به كار رفته باشد ) طراحي شده مشخص مي سازد .
دسته بندی: کارآموزی » عمران و ساختمان

تعداد مشاهده: 1854 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

حجم فایل:18 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: