گزارش کارآموزی پروژه پارکینگ طبقاتی کرج

دسته بندي : کارآموزی » عمران و ساختمان
دانلود پروژه بنام پارکینگ طبقاتی شهر کرج به کارفرمایی شهرداری مرکز و پیمانکاری شرکت عمران سازان کلار و شرکت مشاور مهندسین آرمه آرا

فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 24
مقدمه
درس کار آموزی دردانشگاه آزاد مقطع کارشناسی پیوسته رشته عمران بصورت دو واحد عملی ارائه می شود که هر دانشجو موظف به گذراندن این واحد درسی می باشد.

پروژه مربوطه بنام پارکینگ طبقاتی شهر کرج به کارفرمایی شهرداری مرکز و پیمانکاری شرکت عمران سازان کلار و شرکت مشاور مهندسین آرمه آرا که شرح کامل نوع پروژه و سیستم سازه ای آن و ویژگیهای خاص این پروژه نسبت به دیگر پروژه ها در متن همین گزارش کار آورده شده است
من به مدت چهل وپنج روز بطور کامل از ساعت 8 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر دراین کارگاه حضور داشتم و با شرکت پیمانکار ( عمران سازان کالار ) همکاری می کردم و در طول این مدت نکته ها و تجربیات زیادی آموختم ، که ذکر خواهم کرد .
ضمناً در طول مدت کارآموزی از کلیه مراحل پیشرفت کار و عیوب کار عکس گرفته ام که در یک لوح فشرده ( سی دی ) ضمیمه این گزارش کار شده است .

* شرح گزارش :
الف ) مسخصات عمومی در مورد پروژه :
پروژه پارکینگ طبقاتی کرج در ضلع جنوبی چهار راه طالقانی واقع شده است که از سه طرف ( سه خیابان ) قابل دسترسی می باشد .
 این پروژه در 13 طبقه طراحی شده است که 2 طبقه آن بصورت زیر زمین می باشد و طبقه سیزدهم به عنوان رستوران طراحی شده است و ما بقی طبقات کاربری پارکینگ عمومی را دارند .
ضلع شرقی این ساختمان از طبقه همکف تا طبقه ششم دارای جند واحد اداری می باشد و ضلع غربی آن ، ( بر خیابان طالقانی جنوبی ) دارای 6 باب مغازه تجاری می باشد .
ورودی ماشین رو ساختمان از ضلع جنوبی می باشد که دارای دو رمپ رفت و برگشت است . ساختمان فوق دارای یک راه پله و دو دستگاه آسانسور می باشد که روبروی هم واقع شده اند
 هر طبقه دارای ظرفیت پارک کردن 30 ماشین سواری می باشد که برای دسترسی یک طبقه به طبقه بالایی یا پائینی در هر طبقه 3 رمپ طراحی شده است که اولین رمپ دارای طول 10 متر و شیب 5/15 در صد می باشد و رمپهای دوم و سوم به ترتیب دارای شیب های 5/5 و 5/7 در صد می باشد .

دسته بندی: کارآموزی » عمران و ساختمان

تعداد مشاهده: 2072 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

حجم فایل:19 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: