گزارش کارآموزی برق، شركت صنعتي مينو

دسته بندي : کارآموزی » برق و الکترونیک
دانلود گزارش کارآموزی برق، شركت صنعتي مينو
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 21

فهرست مطالب
مقدمه
قسمت تاسيسات برق
قسمت سيم پيچي ..
گزارش فعاليتهاي انجام شده در قسمت تاسيسات برق..
قسمت بسته بندي بيسكويت .
كنتاكتور ..
مزاياي استفاده از كنتاكتورها نسبت به كليدهاي صنعتي 
اجزاي تشكيل دهنده يك كنتاكتور .
جريانهاتي نامي كنتاكتور .
جريان هفتگي
ولتاژهاي نامي كنتاكتور..
ولتاژ تغذيه بوبين ..
قدرت قطع كنتاكتور..
قطع كننده حرارتي ..
اصول كلي طراحي مدارهاي فرمان

مقدمه
شركت صنعتي مينو يك شركت توليد كننده محصولات غذايي مي باشد كه از قدمت طولاني بر خوردار است . اين شركت در ابتدا تاسيس خود محصولات كمي را توليد مي كند . اما به مرور زمان محصولات ايت شركت افزايش يافته و در حال حاضر بيش از ده نوع محصول متنوع را توليد و عرضه مي كند . اينجانب به دليل رشته تحصيلي در چار قسمت شركت كارآموزي خود را گذراندم . ابتدا در تاسيسات برق در قسمت سيم پيچي قسمت الكترونيك و بالاخره در قسمت بسته بندي بيسكويت .

ابتدا به عمده فعاليتهاي قسمت هاي ياد شده مي پردازم :
    قسمت تاسيسات برق :
قسمت تاسيسات برق يكي از قسمت هاي مهم و در عين حال ضروري براي هر شركتي مي باشد . افراد مشغول در تاسيسات همگي بايد داراي ديپلم و يا فوق ديپلم برق باشند . مهم ترين كار اين افراد بازرسي از پست هاي فشار قوي و بازديد از چاههاي عميق مي باشد . به اين صورت كه هرروز در شيفت صبح و شب بايد از پست هاي فشار قوي قسمتهاي مختلف بسته بندي مواد غذايي بازديد كرده و آمپرهاي مصرفي آنها را يادداشت كرده و به اطلاع سرپرست مي رسانند .

در صورتي كه هر قسمتي آمپري بيشتري و يا كمتر مصرف كند بايد آزمايشات لازم را انجام دهند . بازديد از چاههاي عميق نيز به همان صورت عمل مي كنند و آمپر مصرفي را يادداشت مي كنند .

از ديگر فعاليتهاي اين قسمت مي توان به كارهاي خدماتي برق شامل كابل كشي كارگاهها ، نصب كولر ، تعويض موتورهاي برق ، سيم كشي ساختمانها ، تعويض لامپ و ... اشاره كرد .

در واقع اين قسمت يكي از قسمت هايي مي باشد كه بايد در 24 ساعت شبانه روز هميشه در خدمت باشند تا اگر در اثر اتصال كوتاه و يا مشكلي ديگر قسمتي دچار مشكل شدند سريعاً آن مشكل را برطرف كنند .
دسته بندی: کارآموزی » برق و الکترونیک

تعداد مشاهده: 1459 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: