کارآفرینی و طرح توجیهی پرورش دام

دسته بندي : کارآفرینی » دام و طیور
دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی پرورش دام
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات:25
پرورش دام
- مقدمه
از مهمترين عواملي كه پيشرفت در هر فعاليت توليدي اقتصادي را تضمين مي كند تلفيق دانسته هاي علمي با امكانات علمي است و اين امر در برخي از رشته هاي توليدي مانند فعاليتهاي دامپروري لازم و ضروري مي باشد و چنانچه نگاهي اجمالي به وضعيت دامپروري كشاورزي ما پيشرفته داشته باشيم مشاده مي نمائيم كه با بكارگيري تكنولوژي و استفاده از علوم و فنون تخصصي راندمان توليد در كشورهاي صنعتي به طور چشمگيري افزايش يافته تا آنجا كه حدود هشتاد درصد (80% )‌توليدات دامي مربوط به اين كشورها مي باشد و 20% مابقي توليد را كشورهاي در حال توسعه دارا مي باشد – اين روند توليد نيست بلكه معكوس با جمعيت كشور ما داشته و جمعيت دنيا توليد را دارند . لازمه تامين نياز پروتئيني اين جمعيت 5/4 ميلياردي ، بايستي از طريق توليدات كشورهاي خودشان و يا واردات انجام پذيرد .

با توجه به سياستهاي برنامه پنج ساله دوم كشور جمهوري اسلامي ايران تقريباً بدون افزايش دام و واحدهاي دامي و با حداقل واردات گوشت قرمز نياز پروتئيني جامعه بايستي تامين گردد و اين امر سرمايه گذاري بيشتر در بخش دامپروري سنعتي و استفاده از دانش روز در توليدات را طلب مي نمايد . ضمن اينكه اين نگرش ضمانت سرمايه گذاري در توليد گوشت قرمز را تضمين مي نمايد .

و با توجه به اين ديدگاه دولتمردان نظام جمهوري اسلامي ايران و روند افزايش جمعيت در كشورمان اجراي پروژه هاي صنعتي توليد گوشت قرمز ضروري به نظر مي رسد و برهمين اساس طرح پروار بندي و توليد گوشت قرمز كه در ذيل مشروح آن ذكر گرديده جمعيت اجرا و گام – برداشتن در جهت سياست آتي كشور در نظر گرفته شده است .

دسته بندی: کارآفرینی » دام و طیور

تعداد مشاهده: 1618 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

حجم فایل:30 کیلوبایت

 قیمت: 2,300 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: