گزارش کارآموزی گروه کامپیوتر آموزشگاه علوم کامپیوتر پاسکال شیروان

دسته بندي : کارآموزی » کامپیوتر و IT
دانلود گزارش کارآموزی گروه کامپیوتر آموزشگاه علوم کامپیوتر پاسکال شیروان
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 51

چکیده :
هدف از گذراندن این دوره آشنایی با موسسات و آموزشگاه های آزاد زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی ، خدمات قابل ارائه توسط این موسسات ، نحوه جذب کارآموز ، برگزاری دوره و دوره های قابل ارائه توسط این موسسات و همچنین آشنــایی با محیط های آموزشـی و نرم افـزارهایی که احیانـاً در این موسسـات مـورد استفاده قرار می گیرند ، می باشد .
 
1-1-معرفی محل کارآموزی:
اینجانب کارآموزی خود را در آموزشگاه علوم کامپیوتر پاسکال واقع در شهرستان شیروان گذراندم . همانطوری که در مقدمه اشاره گردید اهداف این آموزشگاه آموزش نرم افزارهای کاربردی – زبان برنامه نویسی – طراحی صفحات وب و ... می باشد . کارآمـوزان به منظـور کسب مهـارت جهت وارد شـدن به بازار کار به این مرکـز مراجعه و ثبت نام می نمایند .

بخشی از متن:
2-1-6-وارد کردن اطلاعات کارآموز در نرم افزار ثبت نام و صدور کارت کارآموزی :
بعد از دریافت مدارک و عقد قرارداد و ثبت آن در دفتر ثبت نام ابتدا باید دوره مربوطه با معرفی مربی آن تعریف شده و مشخصات کارآموز را در فرم مربوط به آن ثبت نماییم تا تاریخ و ساعت شروع دوره و پایان دوره با چاپ کار کارآموزی به کارآموز اطلاع داده شود .

 2-1-7-دریافت فیش معرفی به آزمون و ارائه لیست آزمون به سازمان :
جهت شرکت در آزمون پایان دوره به منظور هزینه های برگزاری آزمون مبلغ 000/40 ریال به حساب درآمدهای فنی و حرفه ای باید توسط کارآموز واریز گردد و فیش مربوطه به آموزشگاه جهت ارسال به مرکز فنی و حرفه ای و درج شماره فیش در نرم افزار ثبت و همراه با لیست آزمون پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای ارائه می گردد .

2-1-8-ارسال کارت ورود به جلسه به سازمان جهت ممهور نمودن آن به مهر سازمان :
بعد از بررسی لیست پایان دوره با لیست شروع دوره توسط نرم افزار مرکز کلیه کارت ها به مهر سازمان ممهور شده و تاریخ و ساعت برگزاری آزمون بر روی کارت ها درج شده و برای مدیر آموزشگاه ارسال تا در اختیار کارآموز جهت شرکت در آزمون قرار گیرد .
دسته بندی: کارآموزی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 1998 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 51

حجم فایل:261 کیلوبایت

 قیمت: 2,400 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: